Zapytanie ofertowe
Ostrów Lubelski, 03.02.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Centrum Kultury z siedzibą w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 14, zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę kompleksową organizacji imprezy pod nazwą Familijny Festiwal Dobrego Humoru wg poniższej specyfikacji.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu imprezy, która odbędzie się dn. 27.07.2014 od godz. 15 do godz. 24 na plaży przy Jeziorze Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wynajem sceny- Scena z zadaszeniem o wymiarach min. 6x10, okrywającym całość sceny, schody, wysokość podłogi 1,5 m; niezależne rusztowanie o wymiarach 2,5x2,5, wys. min 8m do powieszenia systemu liniowego
- Wynajem nagłośnienia i oświetlenia - System liniowy znanej marki ze stołem monitorowym cyfrowym i frontowym cyfrowym z mikrofonami. Oświetlenie 21 szt parów tzw ruchome głowy o mocy 700W, 4 blindery, 16 par halogenów tradycyjnych bądź ledowych 2PC 1000W, reflektor prowadzący, uchwyty i okablowanie, sterowniki do montażu i realizacji imprezy.
- Ubezpieczenie imprezy - Ubezpieczenie imprezy na 1000 osób.
- Wynajem ochrony - Wynajem licencjonowanej firmy ochroniarskiej, niezbędnej do organizacji imprezy
- Wynajem płotków do zabezpieczenia placu imprezy - Wynajem płotków do wydzielenia terenu imprezy. 40 MB płotków ciężkich oraz 120 MB płotków lekkich wraz z transportem, rozstawieniem i złożeniem.
- Wynajem przenośnych toalet - Wynajęcie 8 przenośnych toalet ponieważ liczba istniejących na miejscu organizacji imprezy jest niewystarczająca dla przewidywanej liczby uczestników
- Wynajem agregatu prądotwórczego wraz z paliwem - Agregat z transportem 1 szt dla sceny min 100KW z uziemieniem, wskaźnikiem rzeczywistego poboru mocy z dużą ilością gniazdek 230V, z rozdzielnią elektryczną pozwalającą podłączyć 5 niezależnych kabli siłowych do 400V 32A; wszystkie przewody, kable, styki i złączniki spełniające normy IP44, paliwo do agregatu na czas trwania imprezy
- Wydruk plakatów - Przygotowanie projektu i druk plakatów formatu A2 trzy kolory na papierze kredowym w ilości 1000 szt.
- Pokaz fajerwerków - Pokaz sztucznych ogni min 10 minut powinien zawierać użycie baterii profesjonalnej 100 szt strzałowej, 36 strzałowej, 25 strzałowej kątowej, efekt wodospadu, rzymskie ognie, fontanny
- Koncert zespołu muzycznego - Wielokrotni zwycięzcy festiwali muzycznych o zasięgu ogólnopolskim. Czas trwania koncertu min 90 min plus ewentualne bisy. Profesjonaliści – 15 lat doświadczenia na scenie.
- Blok zabaw dla dzieci (animatorzy, malowanie twarzy, salon fryzjerski, nauka tańca) - W bloku zabaw dla dzieci przewidziano szereg różnych zabaw i konkursów przeprowadzonych przez wyspecjalizowanych animatorów posiadających wieloletnie doświadczenie w zawodzie
- Konferansjer - Znana, rozpoznawalna postać w świecie medialnym, celebryta. Prowadzenie festiwalu w godzinach od 15 do 24 w dniu imprezy, zapowiadanie artystów, kontakt z publicznością
- Opłata ZAIX
- Termin i miejsce składania ofert:
2.1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub przesłana za pośrednictwem poczty na adres:
Centrum Kultury w Ostrowie Lubelskim
ul. Partyzantów 14
21-110 Ostrów Lubelski
do dnia 10.02.2014 r. do godziny 9:00. Liczy się data wpływu.
2.2. Oferta powinna być złożona na formularzy ofertowym, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
2.3. Koperta powinna być oznakowana następującym tekstem:
„Oferta na kompleksową usługę organizacji „Familijnego Festiwalu Dobrego Humoru” oraz „Nie otwierać przed 10.02.2014 r. godz. 9.00”
|
- Termin realizacji zamówienia i płatność.
3.1. Złożenie zamówienia przez zamawiającego na podstawie oferty do 14.07.2014 r. .
3.2. Płatność za przedmiot zamówienia na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT/rachunku po realizacji zamówienia.
3.3. Zamawiający nie przyjmuje możliwości zaliczkowania na poczet realizacji zamówienia.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty.
4.1. O wyborze najkorzystniejszej oferty będzie decydować cena usługi. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert.
- Informacja na temat udzielenia zamówienia.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. O ewentualnym wybraniu Państwa oferty zostaniecie państwo poinformowani poprzez złożenie zamówienia.
- Załączniki.
- Wzór formularza ofertowego.
….....................................................
(Pieczątka firmowa Wykonawcy (jeśli dotyczy))
FORMULARZ OFERTOWY
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Centrum Kultury Ostrów Lubelski
ul. Partyzantów 14
21-110 Ostrów Lubelski
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu imprezy, która odbędzie się dn. 27.07.2014 od godz. 15 do godz. 24 na plaży przy Jeziorze Miejskim w Ostrowie Lubelskim
Usługa obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca Usługa obejmuje:
- Wynajem sceny - Scena z zadaszeniem o wymiarach min. 6x10, okrywającym całość sceny, schody, wysokość podłogi 1,5 m; niezależne rusztowanie o wymiarach 2,5x2,5, wys. min 8m do powieszenia systemu liniowego
- Wynajem nagłośnienia i oświetlenia - System liniowy znanej marki ze stołem monitorowym cyfrowym i frontowym cyfrowym z mikrofonami. Oświetlenie 21 szt parów tzw ruchome głowy o mocy 700W, 4 blindery, 16 par halogenów tradycyjnych bądź ledowych 2PC 1000W, reflektor prowadzący, uchwyty i okablowanie, sterowniki do montażu i realizacji imprezy.
- Ubezpieczenie imprezy - Ubezpieczenie imprezy na 1000 osób.
- Wynajem ochrony - Wynajem licencjonowanej firmy ochroniarskiej, niezbędnej do organizacji imprezy
- Wynajem płotków do zabezpieczenia placu imprezy - Wynajem płotków do wydzielenia terenu imprezy. 40 MB płotków ciężkich oraz 120 MB płotków lekkich wraz z transportem, rozstawieniem i złożeniem.
- Wynajem przenośnych toalet - Wynajęcie 8 przenośnych toalet ponieważ liczba istniejących na miejscu organizacji imprezy jest niewystarczająca dla przewidywanej liczby uczestników
- Wynajem agregatu prądotwórczego wraz z paliwem - Agregat z transportem 1 szt dla sceny min 100KW z uziemieniem, wskaźnikiem rzeczywistego poboru mocy z dużą ilością gniazdek 230V, z rozdzielnią elektryczną pozwalającą podłączyć 5 niezależnych kabli siłowych do 400V 32A; wszystkie przewody, kable, styki i złączniki spełniające normy IP44, paliwo do agregatu na czas trwania imprezy
- Wydruk plakatów - Przygotowanie projektu i druk plakatów formatu A2 trzy kolory na papierze kredowym w ilości 1000 szt.
- Pokaz fajerwerków - Pokaz sztucznych ogni min 10 minut powinien zawierać użycie baterii profesjonalnej 100 szt strzałowej, 36 strzałowej, 25 strzałowej kątowej, efekt wodospadu, rzymskie ognie, fontanny
- Koncert zespołu muzycznego - Wielokrotni zwycięzcy festiwali muzycznych o zasięgu ogólnopolskim. Czas trwania koncertu min 90 min plus ewentualne bisy. Profesjonaliści – 15 lat doświadczenia na scenie.
- Blok zabaw dla dzieci (animatorzy, malowanie twarzy, salon fryzjerski, nauka tańca) - W bloku zabaw dla dzieci przewidziano szereg różnych zabaw i konkursów przeprowadzonych przez wyspecjalizowanych animatorów posiadających wieloletnie doświadczenie w zawodzie
- Konferansjer - Znana, rozpoznawalna postać w świecie medialnym, celebryta. Prowadzenie festiwalu w godzinach od 15 do 24 w dniu imprezy, zapowiadanie artystów, kontakt z publicznością.
- Opłata ZAIX
- Nazwa i adres Wykonawcy/Imię i nazwisko oraz adres Wykonawcy:
…......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
IV. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym w kwocie
(brutto):…...................
(netto): ….....................
Słownie brutto:
….................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Oświadczam, że:
- Zapoznałem się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do niego uwag.
- Posiadam stosowne kwalifikacje niezbędne do wykonania ww zadania
….................................................... …....…....................…...............
Miejscowość i data podpis osoby upoważnionej